Snickarpartyt

Get back up

Kategori: Allmänt

Haha, hittar hela tiden nya kombinationer på ordet "hotmail" när jag skriver fel som låter roligt..
Jaajaaaa jag tycker det är roligt också när någon ringer och väcker en och frågar om de just gjorde det och man anstränger varenda fiber i kroppen, "Nejnej! inte alls"
Det hände mig nyss.. haha sanningen är ju dock att jag låg och sov, sällan Nina är uppe före 9 då man inte har planer före lunchtajm.
Det var iallafall min bonuskontakt på af, säger det för att jag slumpvis fick kontakt med henne genom min handläggare och hon har hand om projekt lite mer söder i dalarna för att få ut oss ungdomar till arbete och praktik.. Nu slåss dom om mig ;) nej men hon har hittat ännu en praktikplats som låter sjukt intressant! det är inget klart än men hon skulle iallafall tipsa mig.. Så now we wait..De skulle kontakta mig inom de närmsta dagarna om det blir nåt aktuellt så hoppas de ringer moi :) Börjar märkas att utbildning faktiskt lönar sig..
Det känns som att det är mer arbete att jaga runt och skicka alla papper, ringa alla samtal, söka runt än vad ett faktiskt arbete skulle vara ;) Nej jag får nog lära mig annat när jag kommer ut på arbetsmarknaden ^^

Det verkar vara hyggligt väder idag vilket betyder att jag åker med pappa till Uppsala i eftermiddag, åka bil dit för att köra bil hem.. det innebär att jag sover i Möklinta inatt .. Släpar nog inte med mig datorn men kanske hinner med fler inlägg innan jag åker iväg :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag skriva såna tråkiga brev ^^

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: