Snickarpartyt

Hej vårkänslor!

Kategori: Allmänt

Har nyligen kommit hem från stan, har vart på gymmet idag.. första gången på en vecka :O det kändes eller så var jag i allmän oform för jag blev äckligt trött och mådde typ illa efteråt.. men man ska väl vara trött om man tagit ut sig ordentligt antar jag ;) nya tag imorgon :)
Alla skryter säkert om dagens väder men plusgrader och sol har det inte vart så mycket av här uppe än så det var riktigt skönt ute! :) Älskar hur alla människor tar åt sig vårkänslorna, tar på sig solglasögonen, skippar ett par lager kläder osv. (de får antagligen lida för det lite senare) När jag kom till gymmet satt dessutom ett par tjejer och spelade Kanye West i omklädningsrummet.. man lär ju vara glad för det lilla i vardagen sägs det ju hihi ..

Efteråt tog jag mig till Hemköp och handlade..är van att annars oftast handla på kvällarna då det är tomt så nästan skönt att se lite folk därinne för en gångs skull :D hehe.. trängas lite med tanterna bland hyllorna :P ska göra mig antingen nån sallad sen, eller så blir det grönsakstortillas.. har inte riktigt bestämt mig än :)
Har inga planer för kvällen, funderar på att vara riktigt tråkig och städa.. eller så funderar jag också på att ta mig ner på stan.. ryktas ju om att Kissie ska till Borlänge ikväll.. hoho! nej inte därför :D thank god.. känner mig dock inte särskilt social today då känslorna inuti kroppen bråkar med mig

Unnade mig lite extra vårkänslor idag och köpte jordgubbar :) mums, de brukar inte vara mycket till smak i dem som man köper så här års tycker jag men joni! de var helt grymt goda
                         

Kommentarer


Kommentera inlägget här: