Snickarpartyt

Hypnotized

Kategori: Allmänt

Blev en ganska tidig middag, är inte van att äta innan 6 :P fast har inte ätit sedan jag kom hem från träningen iofs så var så hungrig :) stämmer det att man inte ska äta efter kl 7 på kvällen? inte för att det har betydelse för mig tror jag.. mer nyfiken..

Men stekte iallafall köttet i grillpannan.. tillsammans med sparris och ugnspotatis med rotfrukter till det, blev riktigt gott! :) tyvärr har jag inflammation i ungefär hela munnen just nu, överallt där jag har tandkött så det gör ganska ont att tugga :/ "kliade" rätt rejält medan jag åt.. förkylningens fel, brukar kunna bli så när jag är/nyss varit förkyld.. hoppas på att det är de sista av de som försöker lämna kroppen :D blev helt tårögd häromkvällen när jag borstade mina tänder för att det gör så ont :(

                    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: