Snickarpartyt

In case you didn't know

Kategori: Allmänt

Hemma från Falun sen ett par timmar tillbaka.. visade sig att dansen livade upp min själ ändå, som den brukar göra :) gillar att lära mig nya saker, teknik, steg eller något så enkelt som att man kanske tycker att någon del går bättre än senast.. Jag gillar vår knasiga och spralliga lärare som sprider energi till gruppen och jag gillar att jag får chansen att spendera den tiden med Elisa som alltid får mig så glad :) Även resten av vår dansgrupp lyfter upp allt, utan varandra vore vi ju inte någon grupp.. Skulle jag nämna nåt negativt är det armhävningarna vi tvingas göra just nu haha ;) men tänk vad najs när man väl bemästrar dem någon gång i avlägsen framtid

På hemvägen handlade jag med mig lite frukost och frukt. tänkte göra fruktsallad när jag kom hem men det blev istället thaisoppa med nudlar, well.. lika glad är min mage för det
Är trött nu som att klockan vore typ 11-12 på kvällen kanske och funderar på om jag skulle ta och lägga mig extra tidigt ikväll.. har inte så mycket för mig och det är inge bra på tv under torsdagskvällarna..

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Mycket kul att ses :-D måste hitta på ngt snart :-D

    2012-02-16 | 22:44:53
    Bloggadress: http://allinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: