Snickarpartyt

Hej!

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och stinker ladugård om mina fingrar.. haha det låter flummigt men har sån parfym- och acetonfri nagellacksremover som jag egentligen hatar.. den luktar så himla illa och har nyss skrubbat av det gamla lagret med nagellack, that's why :) vet inte vad det ska bli för färg nu.. hade aprikos sist så kanske mintgrön eller ljus bäbisblå, får tänka på saken en stund ;)

Har vart till kupolen en sväng idag, behövde se och vistas bland lite folk känner jag :P fick lite ångest när ett par tjejer gick därinne och klagade på att det inte fanns mer kläder i storlek 32 eller mindre.. de var ändå inte överdrivet unga heller, ojoj! dessutom skriver en tönt nyss till mig på msn "läget fetto?" igår var det the "n" word.. stört!men men,  hittade ett par t-shirts som jag verkligen verkligen vill ha känner jag nu efteråt, kanske åker dit en sväng och kikar igen imorgon innan jag åker till Falun och dansar, får se :)

Har även trotsat grannarna idag, sitter i köket nu och har kopplat i ljudet igen, så lite gör sån stor skillnad! men har laddat med kudde, låg bas och ingen perlström väggen bredvid så den här gången kanske de inte ringer på dörren och klagas ;) ska ta tag i disken sen och plocka in kläder i garderoben.. annars har jag inga direkta planer för dagen, får se vad som hittas på helt enkelt, blir säkert nå trevligt :)

Kommentarer

  • Your biggest fan säger:

    Tja bitch! Kul att du fortfarande blouggaur såw auyy seija / Johanna din stalker

    2012-02-18 | 19:26:11

Kommentera inlägget här: