Snickarpartyt

biffen är kirrad, jao!

Kategori: Allmänt

Aloha

Redan lördag, helgerna ska alltid gå så himla snabbt! :/ Hade iofs en väldigt tråkig fredag :P var till gymmet och tränade ett tag.. träffade på Nathalie där :) har inte träffat henne på ett tag, sen e-handelskursen avslutades och vi har pratat om att gå och träna tillsammans rätt länge så får ta tag i det mer.. träffade även på Hero häromdagen .. har inte tränat med henne heller på hur länge som helst så det behöver också styras upp :) Allt är roligare med sällskap, även om jag kan behöva bara gå dit och fokusera helt på mig själv ibland, har en viss tendens att ta i lite mer då ..
Men men.. Fick grotesk huvudvärk under kvällen sen, tror det kan ha med träningen att göra, att jag spände nacken.. brukar kunna göra det när jag använder maskinen då jag tränar ryggen/axlarna och då jag gör situps på en sån "halvboll" Hur som helst blev kvällen lugn, tog mig ut och handlade lite godis och så (därför jag antagligen inte ser resultat av träningen ;) ) nej men man borde få unna sig någon dag i veckan :) tittade på film resten av kvällen och somnade ganska tidigt..

Fastän jag somnade i tid sov jag till typ halv 11 morse.. tittade slutet på masterchef, juniorversionen och fortsatte med att impas av hur duktiga barnen är på att laga mat, helt sjukt :D Därefter tog jag mig ut i kylan.. klädde på mig ett flertal lager och tyckte faktiskt det var riktigt skönt :) termometern visade -24 grader då jag tog mig hemifrån.. lite bitande för ansiktet var det ju såklart :P Tog mig till gymmet, surprise ^^ och god damn! vad mina magmuskler fick arbeta idag! den där bollen alltså.. känner hur det spänner i hela magen :D awesome!
Däremot störde jag mig på en kvinna som stod på crosstrainern bredvid, hon stirrade hela tiden på mina siffror och det kändes nästan lite som att vi tävlade om vem som var mest effektiv.. den som "vann" är dock oklart ;) haha.. sjukt störigt tycker jag att jämföra med andra och när dom jämför med mig.. man tränar väl för sig själv, right?
Passade på att ta en promenad sen innan jag gick in.. får passa på när det är sol ute liksom :) och när jag ändå redan hade massa lager av kläder på mig..

Ikväll ska jag göra.. ehm förresten har ingen aning! haha vilken värdelös helg :P men jag ska iallafall steka biff som jag hittade på extrapris igår, perfekt för min "nya" grillpanna jag fått med mig från Möklinta av pappa i och med att han fick en ny, mycket större i julklapp.. så det tror jag kommer bli jättegott :D ser fram emot det.. mums ;)

                                        

Kommentarer


Kommentera inlägget här: