Snickarpartyt

Blame game

Kategori: Allmänt

Godkväll :)
Medan ni andra är inställda på partymode denna fredag har jag en kväll då jag näst intill vägrar att lämna sängen haha.. vet inte riktigt hur jag mår idag, har gått upp och ner.. fysiskt då menar jag.. mått lite halvdåligt men vissa stunder har jag mått normalt..
Har knappt sovit inatt heller, vaknat hur många ggr som helst, av drömmar, ljud och jag vet inte allt.. vart så sur när jag trodde jag hade fått sova jättelänge och så visade det sig att jag endast sovit 20 minuter sen jag vaknade sist :P

Har även vart i skolan idag, kanske var det sista gången? :O Hade tenta.. det kändes att antingen gick det asbra eller så gick det apa, hoppas på det förstnämnda.. men blev lite stressad när väldigt många drog efter mindre än en timme, what? hur är det möjligt tycker jag som alltid vill dubbelchecka allt minst så där 20 ggr innan jag ens vågar lämna in ^^ Känns iallafall skönt att ha den gjord och när jag kom hem idag tog det inte lång stund innan jag faktiskt kom att tänka på att jag kan slappna av, behöver faktiskt inte plugga idag! PM-uppgiften kan få vänta till imorgon eller nästa vecka :)

Träffade pappa en stund efter tentan, han hämtade mig på stan efter jobbet vilket passade väldigt bra eftersom min buss var försenad :P fick lite papper som ska skickas in så jag kanske förhoppningsvis får lite pengar in på kontot snart :) räkningar ska betalas ni vet^^ han fick det att låta så enkelt, så lugnt vilket lugnade mina nerver ett antal nivåer..ångesten ligger kvar men känns lite bättre iallafall :)

Frös så sjukt mycket ett tag och hade ont i magen, kanske har med mitt mystiska mående att göra idag? men typ två minuter efter att jag kom in så tog jag fram energi nog till att ta mig till gymmet, sprang som fan idag.. fast han bredvid var typ maratonlöpare lr nåt så lite i lä låg man väl ändå.. men tog ut mig så mycket tills jag mådde illa och sen kom magvärken tillbaka..körde lite styrka på det så att det blev riktigt segt att ta sig hem efteråt hehe :)

Så jaa, ikväll har det blivit sängen och snart ska jag sova faktiskt, usch vad skönt med sovmorgon imorgon! aldrig att jag ställer klockan på ringning och jag ska nästan till och med stänga av telefonen :o ska titta på nån film eller kanske lite House nu innan jag somnar.. ni får ha det så bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: