Snickarpartyt

It's a brand new day

Kategori: Allmänt

Aloha!

Idag känner jag mig rätt pigg.. mot de senaste dagarna vilket är skönt.. Fick lite perspektiv igår och ja, well.. det är väl lite som det är..
Igår verkade det iallafall bli bekräftat att jag ska till sala nästa fredag :D det ser jag fram emot! :)
Var sjukt trött när jag vaknade imorse, kanske för att jag satt uppe sent inatt.. nej inte för hockeyn, är en sån tråkig person som inte klarar av sport på tv :D haha..Satt och pluggade :/
Idag ska jag försöka leta fram lite marknadsföringsböcker som jag vet att jag har hemma nånstans..frågan är bara vart ^^ Skulle behöva dem till marknadsplanen just nu.
Annars så ska jag försöka städa upp här under dagen, bara att få ordning på all disk i köket skulle antagligen göra rätt stor skillnad :P
Sen lyser ju solen så det skulle vara skönt att komma ut en sväng, antar att jag kommer att skippa gymmet idag också.. som jag gjort hela veckan ^^ Men nu har jag satt upp min definitiva regel om jag så ska behöva tömma skåpen, måste sluta småäta! :o Har blivit lite väl mycket av det de senaste månaderna..vilket har gett resultat i form av extra hull kring magen, inte okej!

Vet att det är fredag, så kanske unnar mig att göra nåt kul också, eller om jag skjuter upp det till senare i helgen och kör fullt race med att försöka komma framåt med allt plugg.. tänk vad skönt då det kommer en dag då man inte behöver plugga! asnajs

Dagens ilandsproblem måste iallafall vara att jag behöver köpa ny hårspray för att jag inte klarar av den tillgjorda bärlukten på den jag har :P jag luktar gammal ciderfylla haha^^

Härrå

                                              

Kommentarer


Kommentera inlägget här: