Snickarpartyt

Rainbow faces

Kategori: Allmänt

Hej!

Tisdag idag redan.. var uppe tidigt för att åka in till skolan.. skriva ut affärsplanen som skulle redovisas idag, behövde inte säga nåt sååå jag vet inte om det är bra eller dåligt ^^ märkte att vissa delar fattades i den men hoppas att den blir godkänd ändå!
På schemat stod det att vi skulle hålla på till 15 men vi var klara redan strax efter 12.. sköönt! tog mig hemåt och slocknade en stund i sängen .. efter det satt jag och läste lite ekonomi inför tentan innan jag åkte ner på stan för att träna.. Var tänkt att jag skulle träffa Hero där men hon blev försenad och var ute på annat så jag var där själv istället.. sprang som en galning så jag blev helt slut! :D var jätteskönt.. har lärt mig att man faktiskt har konditionen till det bara man vill, fyllde på mp3n med lite ny musik idag som peppade lite extra :) Vill ha nya lurar som sitter i när man springer, nu får jag se ut som en mupp med band runt huvudet ^^ haha..

Nu ska jag fortsätta lite med ekonomin och fixa lite andra praktiska saker.. såna tråkiga måste-göra som bara ger ångest.. nu är man inte fattig student längre, nu är man bara allmänt luspank :/ Ska se om jag kan leta upp lite saker att sälja kanske..några kronor här och där, många bäckar små ni vet :)


Hittade en gammal bild.. sommarljuuuuust hår :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: