Snickarpartyt

Måndagsbarn

Kategori: Allmänt

Hej!

Hela helgen har gått..vet inte vart jag lämnade er läsare sist, lördag nån gång tror jag? Var iallafall på tjejkväll eller vad man ska säga på kvällen, firade lite födelsedagar med tacos och sjukt god chokladtårta :) mmmm! det var väldigt trevligt och härliga personer som ni visar mig vad jag gör kvar i Borlänge :)
Igår var det söndag, större delen av dagen gick åt att ta mig till och från Falun .. Terminsstart på raggan stod på schemat :) skulle väldigt gärna vilja återuppta det den här terminen också.. kul vare iaf och jag ser fram emot torsdag då även det är dags att dra igång street dance också! :D
Efter dansen åkte jag tillbaka till Borlänge, passade på att träna lite eftersom jag hade en timme att döda innan bussen gick, hade redan gått till och från dansstudion i Falun så kände inte för att gå ännu mer.. haha lite dubbelmoral när jag tänker på det :)

Idag har jag vart ganska seg men har även hunnit med att ta itu med lite viktiga papper och fixat upp golvet här.. man kan se det igen, framsteg! ;) har börjat känna mig småhängig på kvällskvisten tyvärr.. det verkar som en förkylning är på ingång, vägrar! det förstör min träning :( och äventyrar dansen på torsdag om jag blir tillräckligt sjuk, så nej jag fokuserar på att hålla mig frisk istället, bättre det! :)

Har inga planer för morgondagen, ringa samtal, söka jobb och träffa Evelina på stan som ska köpa en bok av mig är väl det enda, eller ja det finns ju plats för en heldags jobb där eftersom jag lär anstränga mig en del för att få nå jobb nånstans.. 

Men nu är det dags att sova, har jätteont i huvudet!
Ha de gött!

                                               

Kommentarer


Kommentera inlägget här: