Snickarpartyt

Monday morning

Kategori: Allmänt

Puh..
Har inte riktigt hunnit med att varva ner men tänkte uppdatera lite om vad jag gjort idag innan jag börjar med maten, är så j*vla hungrig!
Men ja, dagen började inte så bra eller jag vaknade trött som en gnu och när jag skulle till bussen så hittade jag inte mina vantar så jag fick så lov att gå utan dem, kallt! :( När jag skulle på bussen kom jag på att mitt busskort har ju gått ut så skramlade ihop lite cash som låg i fickan, tur där!
Busschauffören skämtade om hur dyr bussbiljetten var och att jag blir fattig när jag betalt den.. han skulle bara veta ^^
Var iväg på bokad tid numero uno vilket gick snabbt, skönt nog.. hade sedan tid att döda innan mötet på arbetsförmedlingen så var runt en sväng på kupolen.. var inte så länge och passade på att fylla på mitt busskort när jag ändå gick förbi busstationen på vägen ner på stan, hon tyckte det såg slitet ut så fick ett helt nytt och ett nytt plastfodral ;D tackar!
mötet på arbetsförmedlingen gick faktiskt bra, hon hade för en gångs skull vaknat på rätt sida eller nåt för glad och hjälpsam var hon, till skillnad mot annars då hon brukar vara helt tvärtom ^^ nu är det letande av praktikplats som gäller och hon skulle vidarebefordra mitt cv till en tjej i något projekt där som visste en plats öppen på ett företag i falun, maybe maybe.. inte riktigt inom mitt område men det hade vart spännande :) och om någon månad får jag några kronor in på kontot.. snaaaaaaaart!

Efter mötet var jag iväg till gymmet, var lite seg i kroppen så körde ett längre och halvintensivt pass istället.. säkert inte lika bra men whatever..  nästan en timme på löpbandet, 20 minuter crosstrainer (ska fanimej besegra den helvetesmaskinen! :P ) och sen en hel del mage och bröstmuskelträning.. känns bra efteråt nu ändå :) tjejerna som jobbar där brukar säga att dem aldrig tränar mer än en timme i taget så har fått för mig att det är det ultimata? iofs är ju dom redan vältränade så jag behöver väl antagligen det dubbla varje dag :o men då lovar jag att min motivation dör ut inom en vecka.. det får ta sin tid helt enkelt..blev trött iaf..
Men så trött får jag inte vara, för nu måste jag bli klar med pm-uppgiften som jävlas.. har gett upp den hur många ggr som helst nu så sista chansen att lösa den ikväll.. wish me luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: