Snickarpartyt

Without you

Kategori: Allmänt

Goddag

Gårkvällen slutade verkligen inte att gå neråt..nytt på nytt bara dök upp.. vill bara blunda och när jag öppnar ögonen så ska allt kännas bra igen..
Gick dock bättre än väntat i Falun, det kändes lite underligt faktiskt att alla känslor blev som bortblåsta, men blev inte ledsen som jag trodde och inte arg.. Efteråt kände jag mig mest tom, det gör jag fortfarande.. känns ändå tråkigt att man ska behöva lämna fem år med minnen bakom sig :/ Däremot blev det fel med nycklarna så måste fortfarande till Falun igen för att byta tillbaks dem..tillbaks på ruta ett..
Efteråt åkte pappa och jag tillbaka till Borlänge, åt mat på Max.. jag har undvikt socker i nån vecka nu och när jag drack colan där, den vanliga ni vet med socker.. trodde inte mina smaklökar men det var inte ens gott! :O what!? cola, inte gott? det smakar ju bara socker och slisk.. nu blir jag lite ledsen eftersom jag älskat de innan hehe :D men antar att det är något man vänjer sig av med ganska snabbt, sockret.. hoppas jag eftersom det vore ju rätt bra att inte behöva ha det behovet längre..
Kom hem runt halv 11, la mig rätt direkt i sängen .. tänkte igenom allt och alla vilket resulterade i att jag låg vaken till 3 inatt.. vid 7 ringde klockan för att pappa skulle upp till jobbet, tänkte att jag skulle hålla mig vaken, dra till gymmet eller nåt.. men lite Nina finns det tydligen kvar i mig, somnade om och vaknade vid 11 igen ^^
Idag känns allt lika vidrigt som igår, och som dagen innan det, och innan det... Har skola i eftermiddag, det är allt jag vet om dagen, borde fixa ett par ärenden dock, och plugga, och träna, och fixa nyckeln..längtar tills den dagen kommer då man vaknar upp glad igen, eller behöver inte känna mig glad men jag hade uppskattat lite ljusning och hopp just nu!

harebra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: