Snickarpartyt

Work it hard

Kategori: Allmänt

Godkväll!

Passar på att skriva ett inlägg nu när jag känner mig stark och innan kvällsdeppet sätter igång.. :)
Idag tänkte jag vara nyttig och plugga hela förmiddagen vilket jag verkligen behöver men neejdå.. sov såklart till 11 igen.. usch, mitt nyårslöfte borde vara att sluta snooza! jaa så får det bli..Men lite plugg fick jag gjort ändå, blir dock sur på boken som antingen har dåligt förklarat hur man löser uppgifterna eller så är uppgifterna helt cp eftersom de inte hör ihop med texten för fem öre.. fattar ju ingenting av dem!

Åkte sedan ner på stan för att träffa Hero, finally blev det av att träffas.. vi tog en fika på stan och pratade, sen gick vi till gymmet, är najs att vi går på samma gym och kan göra sällskap! :) Vi påbörjade ett bodypump pass och klarade cirkus en halvtimme innan hennes träningsvärk i benen från gårdagen blev för mycket och vi lämnade salen.. pinsamt men what to do :) vi klarar det nästa gång ;) vi gick istället till de andra maskinerna och tränade istället, och typ bergsklättrade (sjukt mycket lutning) i väldigt snabb fart på löpbanden..hej vad och rumpmuskler! ^^

Nu ska jag försöka lösa lite fler ekonomiuppgifter, alternativt skriva klart uppsatsen som ska in på söndag!? har vart inställd på onsdag nästa vecka.. fuck.. ännu mer stress, grattis.. oooorkar inte..Ska även kolla på Sveriges Mästerkock och frestas av all god mat :D

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: