Snickarpartyt

är det livet?

Kategori: Allmänt

Har tagit mig lite paus.. de har nästan slagits om mig de senaste dagarna här ^^ nej men får massa o göra vilket är kul :) börjar nu få mer ansvar, lite läskigt men de ska nog gå fint :) inga livsavgörande beslut direkt ;) men jag vill göra allt så snart och bra jag kan så ibland blir de som nu.. man öser på med att jobba sen sätter man sig ner o slappnar av när de är klart, och totaldäckar ^^ lr jag måste ju hålla mig vaken ett tag till :p men helt trött i hjärnan :p Efter praktiken åker ja o möter upp pappa på kupolen.. vi ska på jakt efter glasögon och bredband :) känner att jag behöver glasögon så desperat nu! Känner mig nästan blind efter att ha suttit o koncentrerat ögonen ett tag.. haha inte så illa kanske men det känns inte bra alls iaf.. glömde pappret från optikern dock, behöver man det? Det känns som man tappat fritiden litevi och med att man är borta 7-21 varje dag och det enda jag gjort då är jobb och träning ^^ och lite pendling däremellan då :p man blir bra bortskämd med skola börjar jag märka med såna saker :p fast iofs har man nästan alltid plugg då, vilket nästan är värre.. då satt jag hemma jämt, nu är det iaf ingen risk att man tröttnar på att vara de under veckorna med tanke på att jag brukar ha typ en timme på mig innan jag ska sova.. och då ska jag hinns laga mat, varva ner och allmänt sköta lägenheten med städning o grejer, hinna tvätta och allt ni vet vad.. men det är väl det som kallas livet, iaf en början till det innan allt bra kommer igång på riktigt :) kan man ju hoppas.. nu ska jag ta tag i lite jobb igen, ett par timmar kvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: