Snickarpartyt

måndag 12 mars

Kategori: Allmänt

Vet inte vad jag gjort riktigt, vaknade med ont i hela kroppen idag..som att någon sitter och trycker på varenda muskel jag har ^^ men var och dansade igår med mycke ryck och böj med huvud och axlar, kan vara därför mina skulderblad gör ont.. tillsammans med att bära packning på axlarna fram och tillbaka till stan plus mer vilket om man lägger ihop blir över halvmilen.. dessutom var jag och tränade efter dansen så kanske även det spelar in.. kanske helt enkelt logiskt att kroppen fick lite nog igår haha :) idag är det måndag igen, haft en bra helg med tripp till Västerås i lördags :) mysigt det att hänga med kompiiisarna. Även om mitt just nu krackelerade hjärta värker lite extra. Blir nog en spännande vecka med intervju imorgon som jag inte ens vet vad den innebär, och slottssprinten i Stockholm på onsdag med några från min praktikplats :) Vet inte riktigt vad jag ska göra på praktiken just nu, har nyss suttit i möte med avdelningarna här men nu sprang de iväg för att förbereda en presskonferens som börjar kl 10. Fick inte vara med på den vad jag uppfattade det som ^^ Fint väder är det iaf och jag önskar att jag hade en jacka som var lite tunnare än vinterjackan men tjockare än mina andra jackor :p hade vart perfekt :) får se vad som händer ikväll.. om det inte blir nå speciellt så åker jag väl o tränar som vanligt.. Nej nu ska jag leta upp lite att göra haha :) harekanin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: