Snickarpartyt

tänker högt och skriker tyst

Kategori: Allmänt

Godmorgon :) Fick 20 min sovmorgon imorse, vilken lycka ;D fick trängas med alla skolbarn istället ^^ Hade möte klockan 8 hos Borlänge kommun, angående en tjänst om att bygga upp en del av personalavdelningen..men till att börja med diverse administrativt.. de ska intervjua ett par tjejer till och de lät lite osäkra i och med min praktik jag har påbörjat redan. Jag är osäker på om jag nu skulle bli erbjuden jobb om jag vill vara där nu när jag trivs i Falun och har massa möjligheter där om jag lägger fram mina fötter.. var inte direkt trevligaste miljön haha zombies i trånga gångar.. menar då trötta tysta gamla tanter :p labyrint av gångar och låsta dörrar av anledning "hotbild mot socialen" se där.. men samtidigt vore lön uppskattat! Väldigt uppskattat! Är nu på väg till Falun för jobb resten av dagen, fram till 5 som vanligt vill säga.. dagen kanske blir jättekort nu när jag vart borta ett par timmar :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: