Snickarpartyt

utsikt från en praktikants fönster

Kategori: Allmänt

Hej! Sitter här, första dagen på praktiken.. på ett alldeles eget kontor vilket är skönt :) var inte alls pepp imorse men under dagen har jag enbart haft positiva intryck.. många nya trevliga ansikten och sjukt mkt med information :) har druckit mängder med kaffe vilket jag normalt aldrig gör men idag behövdes det för att pigga upp mig, ändå är jag trött som en gnu! Fast solen skiner och hörde nyss att det var 11 grader ute, najs! Fick känna på vädret under lunchen då jag blev bjuden på mat.. fin blandning av skaldjurslasagne och pannkakor blev de ^^ tänkte fixa på mig pluspoäng .. eller ja min handledare är på möte och hon sa att jag fick gå hem om jag inte hade något att göra.. vilket jag inte direkt har nu och de är typ inge folk här i och med evenemang som närmar sig.. typ vasaloppet och skidspelen. Men det ser bra ut tänkte jag om man sitter kvar när hon är tillbaka, det skulle bara ta ett par timmar varav en redan gått :) har lite papper att läsa igenom ändå.. Efter praktiken ska jag till kupolen och lämna tillbaka glasögon som jag lånat hem och sen ska jag träna.. praktik kan innebära slutet på mitt uttråkade småätande ^^ i alla fall kanske början på regelbundna måltider.. kan ju vara bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: