Snickarpartyt

Fullt upp!

Kategori: Allmänt

Godmorgon, hej.

Undrar som varje måndag vart helgen tog vägen! går sjukt snabbt varje vecka.. Umgicks med Elisa och Elin i Falun i fredags, tittade på film och käkade pizza :) som blev tappad i marken i spöregn ;D
I lördags vet jag inte vad jag gjorde, dansade lite inför klubbmästerskap och var ute .. blåsigt och kyligt men det fick gå ändå :) undvek man motvind så ;D Under kvällen tittade jag på film och så sov jag i Amsberg
Söndag morgon var jag upp tidigt för att åka in till Falun, åkte ut till Herrhagen där jag fick skjuts in till Haraldsbogymnasiets gymnastiksal där km var.. längesen jag var så nervös! och som jag kände mig i en sån hopplös situation ^^ Men jag körde på och det slutade med att jag kom till semifinal i street och fick med mig bronsmedalj hem i ragga, oväntat minst sagt! var till och med sen ut på scenen ett par gånger för jag inte hade väntat mig att bli uppropad ^^ hehe.. pinsamt
Hemvägen var lite dryg, fick otrolig spänningshuvudvärk så det ilade i huvudet när solen sken och motvinden hem från stan var ingen höjdare, så kvällen blev lugn.. sov och städade upp lite i köket

Fullt upp den här veckan, bara för att den är så kort.. Ska skicka ut hundratals mejl angående påminnelser om anmälningar till en medlemslunch nästa vecka och massa andra småsaker, och stora som måste göras nu när jag får mer ansvar då Skdförbundet åker på kryssning.. Eftersom alla åker iväg idag vid lunchtid så hittar dom självklart massvis med saker som de borde göra men som inte hinns med innan, som läggs över på mig ^^ har massa post-it lappar med notiser på skrivbordet, haha.. typiskt mig!

Har ju själv massor med saker att fixa den här veckan.. har min egna superlånga lista med ärenden, mestadels med saker inför fredag då födelsedagsfesten ska hållas :) ska bli riktigt kul! men jag oroar mig för hur det kommer att gå, är över 20 som sagt att de kommer och som ni förstår är det ju alldeles för många för min lägenhet, så idag ska jag ringa runt till några lokaler jag fått tips om i centrala borlänge.. annars äre nog rätt kört.. blir rejält trångt minsann!
Intervju imorgon också för sommarjobb, spännande men kanske inte rätt dag med tanke på att det är fullt upp här på praktiken och jag behöver åka några timmar tidigare, kanske blir rejält med övertid idag istället ^^ Nu får jag verkligen visa hur strukturerad jag är som jag tydligen ska vara bra på ;) haha

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: