Snickarpartyt

I should be high 'cause my life is so rock n roll

Kategori: Allmänt

Oj vad mycket som hänt under tiden jag inte uppdaterat! eller nej faktiskt inte ^^

Familjen var upp och hälsade på
Dansuppvisning avklarad
Hade en himla kul valborg
Har spenderat kvalitetstid med syster nere i Kungsbacka ons-sön

Och där försvann genast en vecka ;D
Så nu har vi påbörjat en ny.. dagarna nere på Västkusten har dragit upp sjukt mkt konstiga känslor hos mig som jag inte riktigt kan sätta fingret på :/ har i och med det haft lite sämre/kämpigare humör än vanligt de senaste dagarna..
Men igår, även om jag kände mig så osocial som man kan bli så var jag med ute på möten hela dagen på praktiken, mycket lärorikt! Visste ni att på en tall så kan man få tillräckligt med energi för att kunna åka 400 mil med en elbil plus få värme i en lägenhet för 2 månader. ganska tufft va? :) Fick allmänt marknadsföra unga jobb då många av företagen kom och frågade hur det var och går runt i tankar på att själva ta in en praktikant därigenom. blev även bjuden på mat från Faluns och undra om inte världens bästa kök också! hon har faktiskt serverat kungen och jag förstår varför! Hon som gjorde den goda lunchen jag skrev om i bloggen förut också :) CariAnna heter stället..
åkte runt 5 st i beyonds lilla elbil fram och tillbaka mellan mötena så det var trångt! haha men kul kan man göra det ändå med skojiga personer

Ont i huvudet som en gnu hade jag igår när jag kom hem, var tvungen att städa och laga mat när jag kom hem, betala lite sista räkningar och såna tråkiga saker så där försvann hela kvällen. Har jätteångest för att jag ännu inte hunnit börja öva inför danstävlingen som är på söndag, funderar seriöst på att skippa den.. Har faktiskt ingen motivation alls! :/ så fort jag ens tänker på att sätta igång musiken och öva så känner jag ett starkt motstånd inom mig, kändes som att det räckte med dansuppvisning den här terminen.. ladda om för ny termin med högre nivåer :) har ändå ingen chans mot de avancerade tjejerna o killarna som dansar..

Haft en jätteskum natt, vaknat och trott att klockan var för mkt, drömt konstigt. Även igår kväll var hur konstig som helst, vet inte vad som är med mig... gjorde så korkade saker! satt och klagade på grannen som jag fick för mig möblerade om balkongen ovanför och det surrade så irriterande, kom sedan på att det var min högtalare som brummade ^^ ville göra rent eluttaget helt plötsligt så stoppade fingrarna i det, ehm!? fick ingen ström i mig :P Diskade samma stekpanna flera gånger och istället för att lägga in kläderna i garderoben som låg på golvet la jag istället ut mer på golvet. Var även helt övertygad om att dammsugaren var trasig innan jag upptäckte att kontakten inte var i :S Som grädde på moset så började jag tvätta ansiktet med rengöringen, i ögonen! vilket gör fruktansvärt ont när den är så stark..
Måste ju fått nån konstig hjärnblödning eller nåt igår. Eller så var jag bara allmänt trött och förvirrad, man får ha sina dåliga dagar antar jag, hoppas på att det bara var engångsgrejer för annars blir jag rädd, haha.

Den här dagen har som tur är börjat lite bättre :) Haft en bra morgon trots regnet, kul morgonfika med massa tårtaplaner inför nästa vecka då halva styrkan är borta ^^ muahah
Jobb rullar på så jag verkar ha saker att göra hela dagen, skönt!

Nu blev det läskigt mycket text så nu ska ni få vila era stackars ögon ;)
Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: