Snickarpartyt

Hej!

Kategori: Allmänt

Har haft en bra helg då jag i lördags umgicks med härliga vänner i Falun. Vart tyvärr inte helt som planerat men det löste sig bra ändå :)
I Söndags var det dans som alltid och vi tränade bland annat på att hjula.. well, jag var inge duktig på det kom jag fram till!
Under veckan nu annars så har jag väl inte direkt gjort nåt speciellt.. Inte vad jag kan komma på (kommer inte ens ihåg att måndagen existerat)
var tisdagsdepp igår så allt jag ville var att sova och bota bort min huvudvärk jag även hade. kanske sov lite FÖR bra eftersom jag lyckades försova mig imorse :( Usch vad pinsamt! Vaknade vid halv 8 (kunde vart värre) och rusade upp och iväg till jobbet, det gör ju att dagen börjar dåligt och allt är på sne tyvärr.
En timme senare ganska precis dök jag upp på kontoret, inte så farligt ändå och inga sura miner, phu! 
 
Efter jobbet idag ska jag möta upp Elisa och Linnea för att förbereda inför helgen som kommer då det är maskerad på schemat. Vet fortfarande inte riktigt vad/vem jag vill vara så blir bra med inspiration av dom :)
Ikväll har även Greys Anatomy säsongspremiär, längtar lite! 
 
Har för övrigt plockat upp min skärm och nya dator på jobbet! man förstår inte att man saknat det förrän man har det haha :) Nästa projekt blir ett element till mitt rum
Pimpat min nya jobbtelefon också..rätt najs eller hur?
 
                                       

Kommentarer


Kommentera inlägget här: