Snickarpartyt

Cruel Summer

Kategori: Allmänt

Jag får se till att skämmas! Har totalt glömt bort Kanye Wests nya album "Cruel Summer" Skrev ju för nåt tag sen att det blivit lite försenat men var på väg.. well nu har det anlänt, för typ nån vecka sen! :O Så nu ska jag genast ägna tid till att lyssna mig in på det.. Ikväll medan jag städar troligtvis :D
 
Det lilla jag hört runt nu känns det ändå som att han har många bra samarbeten och är på väg upp igen då jag inte riktigt är förtjust i hans och Jay-Zs album "Watch the throne" . Det här känns lite old school på nåt vis, hm jag kan ha fel men det jag ska lyssna in mig på och återkommer med recension :D
 
Blev riktigt förväntansfull nu! :D Han är ju ett geni den där kanye, det kan man inte säga nåt annat om
 
 Lämnar er med ett litet smakprov :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: