Snickarpartyt

Freeedag!

Kategori: Allmänt

Mornar som dessa är det rätt skönt att bo i Borlänge och inte dimmhålet till Falun haha. 
Vaknade innan 5 och kände mig jättepigg och laddad för att kliva ur sängen.. men tänkte att nej då blir det så tidigt så jag somnade om.. såklart är man dödstrött när klockan istället ringer 05.45..Dömt att misslyckas!
 
Klarade av dansen bra igår. Kom på där att var fjärde gång (vilket det var igår) så har vi bestämt oss för att göra annat än att träna på koreografin. Igår lärde vi oss popping-grunderna.. vilket jag tycker vi gör väldigt ofta, har i alla fall vart några gånger nu de senaste terminerna. tycker faktiskt inte det är särskilt kul, troligtvis för att när man är nybörjare så syns det inget resultat av vad man gör när man spänner musklerna. Men skönt för tån och mitt huvud/kropp som kände sig alldeles febrig. 
 
Soligt och härligt var det i alla fall när jag skulle till bussen imorse, till skillnad när man kommer till Falun och det är så dimmigt och grått att man knappt ser handen framför sig. Vet att staden ligger i en grop typ så att det är naturligt. Men vad deppigt att gå ut när det ser ut så.. Ser nu att solen börjar ta sig fram så det blir nog en fin dag även här :) -1 grad visade tempen på.. burr! 
 
Freeedag idag och då är man ju alltid laddad! Har inte jättemycket jobb att göra idag så får väl se vad jag kan ta tag i, eller om jag kan gå hem tidigare (A) maybe maybe.
Hem och städa är planerna för kvällen, hoho härligt fredagsnöje jag vet.. men vet även att lördagen har chans att bli mycket bättre :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: