Snickarpartyt

Goodiebag

Kategori: Allmänt

Hade ju mamma på besök förra helgen :) tänk att det redan var en vecka sen! kan gärna spola tillbaka tiden
Hur som helst så hade hon med sig en liten goodiebag till mig :D

Där i var det duschcreme och bodylotion från en doftserie som jag tidigare fått och tycker luktar jättegott :) luktar blomma! haha.. och duschcremen var summer edition men luktar lika fräscht den :)
Sen fick jag en body butter från body shop med doft av jordgubb som också luktar så gott! Åh vad jag kommer vara fräsch och dofta gott nu :D
 
Hon har även vart en tripp till England så därifrån fick jag choklad med stonehenge och ett paraply med engelska flaggan.. har ju regnat lite de senaste dagarna och har aldrig känts så bra att gå ut i det som nu!
 haha :)
 
Som plus i kanten fick jag även två par myssockar som jag kan ha och mysa runt med hemma i höst och vinter .. mitt golv som är så kallt! perfekt :D dom är så mjuuuuka och luddiga och sköna!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: