Snickarpartyt

Måndag

Kategori: Allmänt

Måndag, som alltid på måndagar är väl humöret inte riktigt på topp.. får min ångest på måndagarna istället för söndagarna jag ^^ Ångest för vad egentligen? Har absolut ingenting att ha ångest för när jag väl kommer ur sängen :) Idag äre fullt upp på jobbet med kick-off! Jag som kämpade med att hitta på mat igår till lunch som jag skulle ha idag.. kom sen på att jag behöver ingen då jag blir bjuden, grymt! :)
 
Tänkte med dagen till ära idag ha på mig mina stövletter för att se lite mer ordentlig ut för företagen.. räckte med att kliva i dom så kändes det som att dra på sig ett par skor som är typ 5 storlekar för små! i och med lutningen som blir av klacken så funkade det inte alls med tån, så det blev big no no! Tänker då inte lida bara för det. Nej det fick bli sneakers även idag.
 
Annars kan jag inte säga att jag har direkta planer för kvällen. Tror jag tar den som den kommer.. Det brukar bli bäst så :D hehe. Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: