Snickarpartyt

Måndag

Kategori: Allmänt

Hela helgen har försvunnit och jag har inte uppdaterat nånting!
Min helg har vart bra, gått snabbt som alltid.. tog det lugnt i fredags, festligheter i lördags och dans igår :) så ganska fullt upp ändå. Har haft megaont i min visdomstand sen i fredags och lika ont har jag fortfarande, känner att värktabletten börjat släppa nu efter lunch och det kliar/värker igen. De rekommenderar mig att gå till tandläkaren snart om det inte blir bättre (såklart vem skulle inte rekommendera det) men vad ska de göra? den har ju inte växt fram har jag tänkt. Har då fått höra att de i så fall öppnar upp och drar ut den om möjlighet finns, beroende på hur rötterna ligger.. :( neeeej jag vill inte det! låter ju hur läskigt som helst!
 
Under förmiddagen har jag suttit och fortsatt med kuvert som jag påbörjade i fredags. 1½ dag har det alltså tagit att plocka iordning 402 kuvert med olika broshyrer, stämplar etc.. ^^ Blir fullt upp i veckan på jobbet. Åtminstone fram tills torsdag.
Nu har de första bidragen dykt upp till maskottävlingen, haha himla kul att se vad de hittar på :)
 
Får se om jag är duktig nog att träna ikväll innan jag åker hemåt. Men vet inte vad. Känner mig inte himla sugen så skulle gärna vilja göra något roligt av det. Eftersom jag fortfarande inte har nå bra skor vill jag inte börja på att springa eller greja heller. Får så ont i fötterna..Body pump, Easyline, Body balance eller sh'bam funderar jag på, inget alls som frestar särskilt mycket men då vet jag även att om jag ska träna ensam så kommer jag att ge upp efter typ en kvart på bandet eller crosstrainern ^^ då kan jag lika gärna åka hem direkt..hm, får se
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: