Snickarpartyt

Obekväm träningsvärk

Kategori: Allmänt

Känner mig så himla obekväm :/ jag har tydligen lyckats få sån enorm träningsvärk i ryggen och benen sen gårdagen.. Mest i ryggen och när jag varken kan sitta, stå eller gå utan att det värker så blir jag frustrerad, vad ska man göra då!? Har försökt läsa lite om att bota träningsvärk och det står allt möjligt. träna, smörja, värm, vila..
 
Ingen som har nå bra tips som ni har tyckt fungerat?
 
Det känns så obekvämt hela situationen , att inte bara kunna vara eller undvika den.. nu får jag ju räkna med träningsvärk om jag ska träna.. men att det ska kännas hela tiden är jobbigt, speciellt när man har ett stillasittande jobb.
 
Well, nu ska jag sluta klaga. Har nyss ätit iallafall. Ute faktiskt när solen ändå skiner, men det känns att det är nog en av de sista gångerna innan det blir för kyligt, det är lite kalla vindar tycker jag.
Snart ska jag åka iväg på ett hastigt bestämt möte för att lära mig om maskotsidan, vet inte om ni har läst eller hört om en maskottävling inför vm2015 som startat? (http://www.dt.se/nyheter/falun/1.5063361-haag-och-kalla-i-juryn-nar-ny-vm-maskot-ska-utses)
Är lite inblandad i den och ska tydligen få ännu en sida att kunna redigera *suck*
 
I kväll ska jag på bio! :) ser fram emot det :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: