Snickarpartyt

Onsdag

Kategori: Allmänt

Åh vad Internet går segt här just nu! även i helgen, tänkte dock då att det var något undantag.. Var till apoteket efter jobbet och plåstrade om tån på nytt när jag kom hem.. så nu ska jag ha ett fuktigt förband runt med alsolsprit över natten, hoppas att de gör någon skillnad så småningom! Försökte gå igenom dansstegen tills imorgon också men efter att ha powernapat och när man har ont så var det nästan ingen idé :/ speciellt inte att hoppa upp och ner ;D hahah.. Maten står i ugnen tills imorgon, har sagt sen i söndags nu att jag ska handla men har inte tagit mig för det.. så nu tömmer jag frysen på mat istället, är väl iofs inte så tokigt det heller förutom att det inte finns något jag är sugen på ^^ Potatisbullar får det bli.. hoppas att jag har större tur med ugnen ikväll, tog ut en plåt som jag märkte igår var lite problematiskt, ni vet när något rinner ner och bildar väldigt mycke mat-os/rök.. råkade ut för det igår kväll så att brandlarmet gick haha. dum som jag är tog jag även i all hast då i plåten med händerna = smärtsamt ^^ Men man lär sig av sina misstag! Så fort de är klara så ska jag packa ihop lite inför imorgon och sen sova.. känner mig himla trött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: