Snickarpartyt

snart dans!

Kategori: Allmänt

Haha sitter man mycket med word och excel-dokument när man automatiskt försöker spara det man lagt om på datorns skrivbord? ;D Eller är det Ulla från gymnasiet som fortfarande gör sig hörd i huvudet år efteråt.. "arkiv spara som!" haha även om man redan på den gamla goda tiden använde sig av kortkommandon ^^
 
Haft en trött och kall morgon.. Kände att det var inte så mycket varmare utomhus direkt heller 
Har lyckats lösa en problematisk grej och har nyss kommit tillbaka från mitt första egna möte inom jobbet, wiho lite  stort för mig ändå tycker jag, bestämmer mig för att gå ifrån de svenska tankesätten nån kvart och vara glad.. för snart är det dags att fokusera på dansen, som inte kommer att kunna bli så mycket dans för mig ikväll :( tåskrump!
Men åtminstone ska jag dit och checka läget, njuta av musik sällskap och röra på mig det jag kan :) Har dock inte som sagt kunnat träna på stegen så kommer vara lika lost idag som förra veckan, oj vad jag får träna när tån är bra igen sen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: