Snickarpartyt

The doctor in me

Kategori: Allmänt

Klockan är över nio och ännu en hel helg har gått.. vart tar dom vägen egentligen? Det här har vart en sån välbehövlig helg då man egentligen inte gjort nåt speciellt alls, men ändå valt det :) Fast idag vare ju dans på schemat.. Kul, ja..svårt, ännu mer ja! håller inte reda på alla steg för fem öre, kommer behövas timmar med övning för att ens få det att fungera, och vart ska man få de timmarna ifrån? :/ Kan ju dock inte säga nu andra kursgången att jag inte klarar det..nä 10 ggr to go ;D mycket hinner hända
 
hade redan innan dansen, men nu mycket värre, värk i min högra stortå.. den är jättesvullen och dunkar oerhört :( ajaj! vet inte vad som hänt med den, kan typ inte stödja på den längre..hoppas att det lagt sig till imorgon, eller så är det en inflammation och då kan det ju bli lite värre :/ well well
 
Har lagat mat, duschat och tittat på tv sen jag kom hem.. har känt mig helt slut i hela kroppen och kramperna i vaderna efter dansen sitter fortfarande i :o haha galet. Men såg att So You Think You Can Dance var på G ikväll igen, har hållt utkik nu när de bytt sändningstid/dag och kanske till och med vart uppehåll? minns inte riktigt om jag har missat ett avsnitt kanske .. I alla fall så  visade de favorit i repris koreografier av Mia Michaels med topp 14 dansarna.. åh jag börjar nästan grina så fint det är ibland :')
 
Men nu blir det att bädda ner mig och vila upp mig inför jobbvecka.. Klockan är lite för mycket för film nu så får bli att se någon serie tills jag somnar.. Vänner, Family Guy, Sex and the city eller House.. det är frågan det! :) 
 
Godnatt så hörs vi imorrn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: