Snickarpartyt

Tv söndag och dans

Kategori: Allmänt

Åh idag kunde jag vara med på dansen utan problem med tån! grymt kul att få dansa ordentligt igen :) Även om jag behöver träna massor på koreografin.. Idag började vi på en andra koreografi som vi ska ha på uppvisningen, svårt men kul :D 
Fick lite energi när jag kom hem så har övat lite och sen kompletterat benstyrkan vi körde med mage/rygg..snart är  ju september slut och ni minns väl att jag skulle ha resultat på måttbandet tills dess.. well det kommer inte hända som jag slarvat de senaste veckorna med godsaker och brist på träning med tån :/ synd!
 
Som alltid på söndagar är det tvn som gäller nu, zappning mellan amacing race och so you think you can dance! :) söndagar är bästa tv-dagen hoho :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: