Snickarpartyt

Whats up...

Kategori: Allmänt

Whats up with the skitväder i Falun? Lämnade strålande sol i Borlänge och kom till tjocka grå moln :( inte okej! (kommer iofs garanterat ordna upp sig inom snart) Inte okej att det är måndag ...
Har fortfarande jätteont i min tå, ondare än nånsin :( och jag samlar mod till att be om ledighet för en resa som egentligen redan är bokad, visat sig att den veckan är inte den bästa att vara borta såå jag hoppas att mina uppgifter kan lämnas över till någon annan, det här kan alltså sätta tonen för resten av veckan :o
Träningsvärk i låren som heter duga
 
Och whats up med den nya anställda tjejen som just kom in och hälsade? what? vem va när? Kommunikation och sociala medier.. åter igen, va? var inte det vårat jobb, varför vet inte jag om det här? De kunde ju ha valt nån ung tjej/kille iaf..Hur ska den här dagen sluta egentligen? den som knappt ens börjat
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: